Introductie

In 2004 ben ik gestart met Schoonewagen Management Assistance.Vanuit de markt merkte ik dat er behoefte was aan advies, tijdelijke ondersteuning, ad hoc werk en vervanging bij bijvoorbeeld ziekte of zwangerschapsverlof. Het bleek een gat in de markt.

Werkzaamheden die met financiële en projectadministratie (en de bijbehorende software) te maken hebben, zijn mijn core business. Contractadviezen zijn ook een structureel onderdeel van mijn werkzaamheden. Grote bureaus hebben een bureaumanager of bureaucoördinator in dienst, kleine bureaus hebben daar geen budget voor. Voor hen is het eenvoudig om met mij samen te werken. Ik heb een kring van bureaus om mij heen, die mij bij tijd en wijle inhuren voor zo'n contractadvies, honorariumberekening of onderhandeling.

Alle werkzaamheden benader ik altijd met een 'lean' blik: zijn alle handelingen nodig om tot het gewenste resultaat te komen? Kan het eenvoudiger? Kunnen we verspilling (bijvoorbeeld van tijd) tegen gaan? Dit alles om op een zo'n efficiënt mogelijke manier tot resultaat te komen.

Het coachen en begeleiden van startende ondernemers behoort ook tot de mogelijkheden. Ik maak hen wegwijs in het oerwoud van financiën en administratie van de onderneming.

In mei 2019 vierde ik mijn 15 jarig bestaan met een drukbezochte borrel in de Regentenkamer van het Pesthuis in Leiden.

herkent-u-dit

Herkent u dit?

- Loopt u dikwijls achter met uw projectadministratie door tijdgebrek?
- Vindt u sommige taken eerder een last dan een lust?
- Hebt u wellicht (te) weinig kennis van financiële zaken?
- Vindt u uw financiële en projectadministratie abracadabra of niet interessant?
- Houdt uw projectadministratie software op te bestaan en moet u overstappen naar andere software?
- Wordt u door uw accountant verrast met de jaarresultaten en wilt u daarvan af?
- Wilt u in economisch mindere tijden beter vooruit kunnen kijken?
- Wilt u uw administratieve last verminderen?
- Kampt u soms met personele (onder)bezetting, door vertrek van een medewerker, langdurig (zwangerschaps-)verlof of arbeidsongeschiktheid?
- Denkt u dat kleine lettertjes van een contract niet belangrijk zijn, of zijn ze te klein om te lezen?
- Wilt u meer kwaliteit in uw organisatie?
- Bent u de grip op uw financiën kwijt?
- Zoekt u soms een sparring-partner voor leuke en moeilijke zakelijke beslissingen?

Waarom Schoonewagen Management Assistance?

Door mijn bouwkundige achtergrond en specialisatie in management en financiën van architecten-, ingenieurs- en adviesbureaus, ben ik uw juiste partner. Ik spreek uw taal, denk vooruit, neem initiatief, werk pragmatisch en resultaatgericht.

Mijn ervaring ligt bij advisering van bedrijven die software zoals Assistance PSO, Navision 2015, Exact Online, i-Profit, Ibis Works, ProClus Works, FIS4all of Unit4 (Multivers) gebruiken.

Schoonewagen Architecten Adviseur is een handelsnaam van Schoonewagen Management Assistance.

waarom-schoonwagen
bel-marjolein-schoonwagen

Bel Schoonewagen Management Assistance

Het optimaliseren van uw financiële bedrijfsvoering kunt u aan mij overlaten zodat u zich met uw kerntaken kunt bezig houden.

Ik ben flexibel inzetbaar, structureel, op contractbasis, ad-hoc of interim, naar uw wens.

Mijn telefoonnummer is: 06 2637 4794, of neem contact met mij op via het contactformulier.

Contact